Forum Forum clanu CrEk Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ludzie

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum clanu CrEk Strona Główna » Taktyki Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ludzie
Autor Wiadomość
RaZieL
Blade Master


Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przybywam w pokoju

Post Ludzie
Taktyki i sposoby dotyczące rasy: Ludzie


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:26, 12 Kwi 2007 Zobacz profil autora
DjOsiol
Rexxar Boss


Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
ludzie hmm .... najlepiej zmassowac unity na drugim lvl bazy ... Czyli Casty i Kanonierów


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:19, 12 Kwi 2007 Zobacz profil autora
Freak



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
DjOsiol napisał:
ludzie hmm .... najlepiej zmassowac unity na drugim lvl bazy ... Czyli Casty i Kanonierów


Zapewne nie wiesz tak więc Ci powiem, że nie lubie spamu Very Happy . Tekst na jedna linijke to raczej nie jest taktyka.

Skoro juz jestem w temacie powiem że dla mnie najlepszą taktyką jest:

Na początku zaczynamy budując kuźnie i koszary, w tym czasie robimy 2 pesantów a nast. robimy farme.
Teraz 2-3 pesów do drewna. Czterech pesów ma być przy kopalni. Ten co zrobi farme idzie do złota pozostałych 2 idzie do drewna. Potem robimy jednego riflemana i kolejną farme. Robimy tak riflemanów i farme w tym czasie kiedy będzie to możliwe budujemy ołtarz i Palladyna.
Pierwsza faza za nami, teraz jedziemy dalej Laughing .
Teraz wybieramy palladynowi skill leczenia, budujemy sklepik i idziemy creepować. Dobijamy palla do lvl 3. W czasie creepowania robimy rifle a nast. upgrad. Jako drugi skill koniecznie robimy aure. w czasie creepowania robimy badanie na lepszy pancerz rifli
Kolejna faza
Teraz najlepiej radze nabić pala na 4 lvl żeby mieć 2 lvl aury(na aurze opiera się nasza taktyka, wyjaśnie czemu później)
albo idziemy na przeciwnika w każdym razie powinniśmy być gotowi do ataku.
Po naszym upgreadzie Bazy szybko robimy kolejny i budujemy budynek na jednostki latające. Przypominam, że cały czas
robimy riflemanów.
Kiedy mamy pala na 5 lvl najlepiej wziąść aure na 3 ponieważ leczenie i tak jest za duże w stosunku do naszych jednostek(rifleman posiada 420 a leczenie daje mu 400) i nie ma sensu dawać kolejnego poziomy. Teraz z tak ztankowanymi
riflemanami, którzy posiadają pancerz nie przebijający ponad 50% jesteśmy gowowi wyruszyć na przeciwnika.
Kiedy już nasze jednostki latające(dragonhawki) osiągną liczbe 3-4 ruszamy na przeciwnika.
Ta taktyka jest podstawowa, przeciwko każdej rasie modyfikujemy ją:

UD - gargi/wyrmy - robimy dużo dragonhawków i lapiemy przeciwników w powietrzu, tak że riflemani i palladyn zajmą się posłabszymi jednostkami naziemnymi, pall może leczyć hawki kiedy są zagrożone. Radze tu włożyć gdzieś w taktyke możliwość zbudowania Tajemnego Sanktuarium i zrobienie Sorceress na spowolnienie gargów(pozwoli nam to o wiele latwiej złapać gargi)

UD - Ambo - Tu radze o wiele mniej skupić się na riflach dla szybszego upgreadu, nast. robimy rycerzy i magów(zmaksowanych najlepiej), z aurą i leczeniem palladyna sa to praktycznie czołgi nie do zniszczenia.

UD - Destro - Tu radze zastosować inna taktę bo tą trzebaby mocno zmienić. Najlepiej rób troche z każdego typu jednostek, ale skup się na czołgach(zmaksowanych aby miały możliwość ataku destro). Riflemani są bardzo dobrzy przeciwko destroi z pewnością wygrałbyś, ale jeżeli ktoś nie ma opanowanej tej taktyki destro mogą siać zbyt duży zamęt szczególnie wtedy kiedy są we własnej bazie(najgorzej kiedy baza jest dobrze zrobiona i ściśnięta)

Przeciwko UD osoby ze słąbym micro mają możliwość zamiast 3 lvl aury wziąść 3 lvl leczenia i po prostu zabijać pobliskie jednostki zanim dk je uleczy, osłabi to jednak nasz pancerz przez co nasze jednostki bedą ginąć w zastraszającym tempie dlatego najlepiej nabić palladyna na lvl 5 i podczas walk z przeciwnikiem nabić na 6 i ożywić je w decydującym momencie walki.

Elf - Tu radzę jedynie przy bearsach kombinować ponieważ to dobra taktyka na mass hunt, mass driady lub chimery.
Nejlepiej zrób spellbreakerów(z 3-5) i wyłapuj przeciwne zaklęcia. A na bearsy zrób troche Hippo.

Orc - Tu musimy liczyć się z walką na przetrwanie, przeciwne jednostki mają ogromna ilość hp(chyba że walimy z hh).
Najlepiej zrób pancerz wszystkim jednostką na lvl2. Następnie zrob sorceress troche na zwolnienie ridersów. Przeciwko mele units wystaw knighty, które będą wspomagane palladynem.

Hum - Tu zostawiam bez zmian, radzę tylko zrobić Tajemne jeżeli przeciwnik będzię miał dużą ilość różnych jednostek. Robimy kapłanów, którzy niszczą przeciwne żywiołaki i czary wspomagające.


Nie napisałem tego, ale radze robić tajemne sanktuarium, magowie i sorcy to jedna z ważniejszych jednostek w grze, nie napisałem tego z powodu iż zbudowanie go w określonym czaise leży w naszych rękach. Możemy go np. zbudować zaraz po pierwszym upgradzie lub zbudować dopiero tuż przed zamkiem, etc.

Nie pisałem nic o drugim hero, jednak zrobienie go jest bardzo ważne, żadko wygrywa się z jednym hero. Może to być np Arcymag(najlepiej) lub coś co sobie wybierzemy z tawerny.

Taktyka ma duży nacisk na pancerz, to dlatego iż o wiele łatwiej jest je leczyć palem. To tak jakby palladyn leczył 500 a nei 400 życia(przykład: riders bierze 100 hp riflemanowi po 4 atakach, a z dużym pancerzem bierze 100 hp po 5-6 atakach)

Możemy to taktyki dodać Priestów zmakoswanych którzy będa wew. ogień dla podniosą nasz armor o +5( to potężna ilość!)

Armour zmaksowanego przez aurę, 3lvl badań i wewnętrzny ogień pancerz riflemana wynosi 48%, a rycerza 55%(na przykładzie zamiast zabrać knighowi 100 hp zabierze mu 45, czyli 65 hp w zapasie. Robi wrażenie?)

Testowałem to i knightem atakowałem zmaksowanego riflemana którego leczył priest. DMG knighta wynosił 27-35. W efekcie
knight zabierał riflemanowi 2-4 hp. Co atak rifleman został uleczony 25 hp, a knight zabierał co atak 29 hp


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:16, 13 Kwi 2007 Zobacz profil autora
RaZieL
Blade Master


Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przybywam w pokoju

Post
Brawo, gratuluje, to jest doskonała taktyka. Wiem, bo sam ją stosowałem i sprawdza się w większości bitwach, a Freak opisał ją bardzo dokładnie co każdemu może się przydać Wink . Dziwię się czemu tak mało ludzi wierzy w potęgę jastrzębi, są one nie do zdarcia przeciwko latającym jednostkom dzięki ich czarowi "podniebne kajdany". Jedyna jednostka latająca która się im oprze to niszczyciel który ma odp. na czary, no i smok tak samo. Jako pierwszego boha zdecydowanie polecam paladyna, im szybciej dogrzebiesz się do wysokich poziomów jego skillów oraz jego ulti (bądź co bądź wskrzesza 6 jednostek i to na stałe więc moim zdaniem dużo bardziej efektywne niż u DK) tym lepiej.

Jako drugiego boha polecam Arcymaga ze swoją aurą która bedzie szybko regenerowała paladynowi manę na leczenie. Zawsze do arcymaga warto brać sorcerów aby w pełni wykorzystać tą aurę. Riflemani faktycznie są dobra jednostką bojową i dobrze byłoby ją nieco ulepszyć. Jeżeli wróg ma sporo jednostek latających to najlepiej porobić tanki wraz z ulepszeniem jeżeli mamy atakować, hawki raczej do obrony ze względu na ich małe hp, natomiast tanki w trakcie ataku pomogą także z budynkami.

Osobiście nie przepadam za artylerią która nawala równierz w twoje jednostki (i to jak celnie Razz ), zamiast tego proponuję knighty, są dobre do blokowania i atakowania jednostek naziemnych, a z paladynem mogą być dobra ekipą.

Jeżeli chcecie raszować elfy lub szybko bronić się przed nimi, to jak najbardziej piechurzy i wynaleźć obronę która bardzo pomaga w walce długouchymi.

Jeśli wróg robi mass mocnych jednostek (taureny, wyrvy, plugastwa itp.) to czarodziejki wraz z czarem przemieniającym w potulne baranki Very Happy załatwi sprawę, jednak należy niezapomnieć przed bitwą usunąć jako automatyczne rzucanie spowolnienia, czar polimorfii jest drogi a czarodzieji rzucają spowolnienie bardzo szybko i zanim się obejżysz to już niebędziesz w stanie rzucić czaru. Do takiej taktyki warto więcej czarodziejek niż kapłanów aby gdzieś 70% armii wroga przemienić, wtedy ma to największy efekt.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:24, 14 Kwi 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum clanu CrEk Strona Główna » Taktyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin